Dine valg vedrørende beskyttelse af persondata
Som beskrevet i vores Politik om beskyttelse af persondata indsamler vi personlige oplysninger fra dine interaktioner med os og vores website, herunder gennem cookies og lignende teknologier. Vi kan også dele disse personlige oplysninger med tredjeparter, herunder annoncepartnere. Vi gør dette for at vise dig annoncer på andre websites, der er mere relevante for dine interesser og af andre årsager, der er beskrevet i vores Politik om beskyttelse af persondata.
Deling af personlige oplysninger til målrettet annoncering baseret på din interaktion på forskellige websites kan betragtes som "salg", "deling" eller "målrettet annoncering" i henhold til databeskyttelseslove i visse amerikanske stater. Afhængigt af hvor du bor, kan du have ret til at framelde dig disse aktiviteter. Hvis du ønsker at gøre brug af denne ret til framelding, skal du følge instruktionerne nedenfor.
Hvis du besøger vores website, og Global Privacy Control-signalet for mulighed for framelding er aktiveret (dette afhænger af, hvor du befinder dig), håndterer vi dette som en anmodning om framelding af en aktivitet, der kan betragtes som et "salg" eller "deling" af personlige oplysninger eller anden brug, der kan betragtes som målrettet annoncering for den enhed og browser, du har brugt til at besøge vores website.
Leder du efter svar på et simpelt spørgsmål?
Hurtige spørgsmål og svar
Hvor lang tid tager leveringen?
Vi sender alle hverdage med GLS. Hvis du bestiller før kl. 15:00, vil din pakke blive afsendt samme dag, og du kan forvente levering dagen efter ved mindre andet er oplyst.
Jeg er i tvivl om hvilken høretelefon jeg skal vælge?
Hvis du har spørgsmål til vores produkter, er du altid velkommen til at kontakte os på info@wavell.dk
Du kan også sammenligne vores høretelefoner her.
Hvordan fungerer jeres 30 dages tilfredshedsgaranti?
Vores 30 dages tilfredshedsgaranti giver dig muligheden for, at prøve vores produkter i op til 30 dage. For at din tilfredshedsgaranti er gældende, skal du levere alt tilbage du har modtaget fra os i original/god stand.
De 30 dage starter fra den dag du afhenter pakken.
Hvor kan jeg downloade jeres app?
Du kan downloade vores App via App Store eller Google Store. Download den her.
Mine høretelefoner vil ikke forbinde til appen?
Hvis du oplever at en af vores modeller, som er kompatibel med vores Wavell Connect app, ikke forbinder automatisk til appen, og blot står og tænker, skyldes det at høretelefonerne er i dvale tilstand. Alt du skal gøre for at "vække" dem er, at trykke 2-4 gange på enten den højre eller venstre høretelefon. Så forbinder de automatisk med det samme igen.
Kan jeres høretelefoner og højttalere bruges med alle enheder?
Ja, alle vores lydprodukter kan forbindes med alle enheder via Bluetooth.
Jeg har udfordringer med et produkt?
Hvis du oplever udfordringer med et produkt købt hos os, skal du enten kontakte os på info@wavell.dk eller se om du kan finde en løsning via vores produkt support side. Se her.
Lyden er blevet lavere i en af mine høretelefoner?
Ofte når vores kunder oplever dette problem, skyldes det ørevoks. Ørevoks kan være utrolig svært at se i filteret, men kan godt fjernes. Vi har søgt længe på kontoret, og fundet at den bedste løsning når det har sat sig, er at bruge elefantsnot til at fjerne snavs m.m.
Der skal gerne presses lidt til med elefantsnottet, således at det får bevæget sig ind i de små huller i filteret. Gentag gerne en 5 gange, og så burde den være løst. Hvis du oplever at lyden kun delvist kommer tilbage, kan du fortsætte et par gange indtil den er helt tilbage.
Hvis det mod forventning ikke skulle hjælpe, så kan du med fordel bestille vores cleaning tool.









