Kontakt os
Har du spørgsmål til os?
Du kan også henvende dig på mail, vi svarer inden for 24 timer.
Vi ser frem til at modtage din henvendelse 🎶
*VI OPLEVER I ØJEBLIKKET PROBLEMER MED VORES KONTAKT FORMULAR, SKRIV DERFOR EN MAIL DIREKTE TIL: INFO@WAVELL.DK
SÅ VENDER VI TILBAGE HURTIGST MULIGT.
Find svar
Vi står altid klar tid at hjælpe dig, hvis du skulle have udfordringer med et produkt eller blot et eller flere generelle spørgsmål - men måske du kan finde svaret her.
Hvor lang er leveringstiden?
Vi sender alle hverdage med GLS. Hvis du bestiller før kl. 15:00 sender vi samme dag og du kan forvente at have pakken allerede dagen efter.
Kan jeg afhente i butikken?
Du er altid velkommen til at afhente i vores butik. Du finder os på Silkeborgvej 41b, 8000 Aarhus C.
Vores åbningstider er følgende:
Mandag - fredag: 10-16
Lørdag - søndag: Lukket
Hvor kan jeg ellers finde jeres produkter?
Du kan finde en oversigt over vores forhandlere her
Hvornår starter og hvordan fungerer jeres tilfredshedsgaranti (Buy & Try)?
Vores tilfredshedsgaranti løber 30 dage fra den dag du afhenter pakken. Du kan læse om vores tilfredshedsgaranti her
Lydniveauet er blevet lavere på den ene høretelefon?
Ofte når vores kunder oplever dette problem, skyldes det ørevoks. Ørevoks kan være utrolig svært at se i filteret, men kan godt fjernes. Den bedste løsning her, er at bruge elefantsnot til at fjerne snavs m.m.
Der skal gerne presses lidt til mod elefantsnottet, således at det får bevæget sig ind i de små huller i filteret. Gentag gerne en 5 gange, og så burde den være løst. Hvis du oplever at lyden kun delvist kommer tilbage, kan du fortsætte et par gange indtil den er helt tilbage.
Hvis det mod forventning ikke skulle hjælpe, så skal du skrive til os.
Jeg har udfordringer med mine høretelefoner, hvad gør jeg?
Ofte hvis der er udfordringer med dine høretelefoner, kan dette løses med en gendannelse. Du finder en guide til gendannelse i manualen. Ellers kan du finde yderligere produktsupport her
Jeg har mistet mit etui, hvad gør jeg?
Du kan finde alle vores etuier her
Hvilke modeller virker med jeres app?
Vores app (Wavell Connect) er kompatible med følgende modeller:
- Wavell 3 Pro
- Wavell 3 Core
- Wavell 4 Signature
Du kan downloade den her
Leder du efter svar på et simpelt spørgsmål?
Hurtige spørgsmål og svar
Hvor lang tid tager leveringen?
Vi sender alle hverdage med GLS. Hvis du bestiller før kl. 15:00, vil din pakke blive afsendt samme dag, og du kan forvente levering dagen efter ved mindre andet er oplyst.
Jeg er i tvivl om hvilken høretelefon jeg skal vælge?
Hvis du har de mindste til vores produkter, er du altid velkommen til at kontakte os på info@wavell.dk
Du kan også sammenligne vores høretelefoner her.
Hvordan fungerer jeres 30 dages tilfredshedsgaranti?
Vores 30 dages tilfredshedsgaranti giver dig muligheden for, at prøve vores produkter i op til 30 dage. For at din tilfredshedsgaranti er gældende, skal du levere alt tilbage du har modtaget fra os i original/god stand.
De 30 dage starter fra den dag du afhenter pakken.
Hvor kan jeg downloade jeres app?
Du kan downloade vores App via App Store eller Google Store. Download den her.
Mine høretelefoner vil ikke forbinde til appen?
Hvis du oplever at en af vores modeller, som er kompatibel med vores Wavell Connect app, ikke forbinder automatisk til appen, og blot står og tænker, skyldes det at høretelefonerne er i dvale tilstand. Alt du skal gøre for at "vække" dem er, at trykke 2-4 gange på enten den højre eller venstre høretelefon. Så forbinder de automatisk med det samme igen.
Kan jeres høretelefoner og højttalere bruges med alle enheder?
Ja, alle vores lydprodukter kan forbindes med alle enheder via Bluetooth.
Jeg har udfordringer med et produkt?
Hvis du oplever udfordringer med et produkt købt hos os, skal du enten kontakte os på info@wavell.dk eller se om du kan finde en løsning via vores produkt support side. Se her.
Lyden er blevet lavere i en af mine høretelefoner?
Ofte når vores kunder oplever dette problem, skyldes det ørevoks. Ørevoks kan være utrolig svært at se i filteret, men kan godt fjernes. Vi har søgt længe på kontoret, og fundet at den bedste løsning når det har sat sig, er at bruge elefantsnot til at fjerne snavs m.m.
Der skal gerne presses lidt til med elefantsnottet, således at det får bevæget sig ind i de små huller i filteret. Gentag gerne en 5 gange, og så burde den være løst. Hvis du oplever at lyden kun delvist kommer tilbage, kan du fortsætte et par gange indtil den er helt tilbage.
Hvis det mod forventning ikke skulle hjælpe, så kan du med fordel bestille vores cleaning tool.