MAG +
Ofte stillede spørgsmål
Dette er en samling af de oftest stillede spørgsmål angående MAG+
Hvis du mod forventning ikke finder det svar du søger, så send endelig en besked via kontaktformularen herunder.
Specifikationer
GENERELT
Model
Wavell Mag+
Vægt
105g
Dimensioner
105 x 63 x 10,7 mm
BATTERI
Type
Litium polymer
Kapacitet
5000 mAh
Trådløst output
Max. 10W
USB-C output
PD 18W
TEKNOLOGI
FOB
Foreign object detection
MagSafe
Kompatibel med MagSafe for iPhone 12 modeller. Understøtter trådløs opladning for andre modeller
Vejledning
QUICK START
1. Oplad din MAG+ med et USB-C kabel.
2. Når alle 4 lys på batteriindikatoren er konstant er din MAG+ fuldt opladt.
3. Tryk på tændknappen i bunden, hvilket vækker powerbanken (indikeres ved at lyset tændes).
4. Sæt din MAG+ bag på din mobil (tændknappen skal vendes nedad mod la) og nyd den trådløse opladning.
OPLADNING
Der er muligt at oplade din Mag+ med USB-C.
Du indsætter stikket i powerbankens USB-C indgangen nederst på powerbanken. Når alle 4 lys på batteriindikatoren er konstant er din MAG+ fuldt opladt og klar til brug.
KAN MAG+ BRUGES MED KABEL?
Der er muligt at oplade din Mag+ med USB-C.
Du indsætter stikket i powerbankens USB-C indgangen nederst på powerbanken. Når alle 4 lys på batteriindikatoren er konstant er din MAG+ fuldt opladt og klar til brug.
Brug for mere hjælp?
Kontakt os
Leder du efter svar på et simpelt spørgsmål?
Hurtige spørgsmål og svar
Hvor lang tid tager leveringen?
Vi sender alle hverdage med GLS. Hvis du bestiller før kl. 15:00, vil din pakke blive afsendt samme dag, og du kan forvente levering dagen efter ved mindre andet er oplyst.
Jeg er i tvivl om hvilken høretelefon jeg skal vælge?
Hvis du har de mindste til vores produkter, er du altid velkommen til at kontakte os på info@wavell.dk
Du kan også sammenligne vores høretelefoner her.
Hvordan fungerer jeres 30 dages tilfredshedsgaranti?
Vores 30 dages tilfredshedsgaranti giver dig muligheden for, at prøve vores produkter i op til 30 dage. For at din tilfredshedsgaranti er gældende, skal du levere alt tilbage du har modtaget fra os i original/god stand.
De 30 dage starter fra den dag du afhenter pakken.
Hvor kan jeg downloade jeres app?
Du kan downloade vores App via App Store eller Google Store. Download den her.
Mine høretelefoner vil ikke forbinde til appen?
Hvis du oplever at en af vores modeller, som er kompatibel med vores Wavell Connect app, ikke forbinder automatisk til appen, og blot står og tænker, skyldes det at høretelefonerne er i dvale tilstand. Alt du skal gøre for at "vække" dem er, at trykke 2-4 gange på enten den højre eller venstre høretelefon. Så forbinder de automatisk med det samme igen.
Kan jeres høretelefoner og højttalere bruges med alle enheder?
Ja, alle vores lydprodukter kan forbindes med alle enheder via Bluetooth.
Jeg har udfordringer med et produkt?
Hvis du oplever udfordringer med et produkt købt hos os, skal du enten kontakte os på info@wavell.dk eller se om du kan finde en løsning via vores produkt support side. Se her.
Lyden er blevet lavere i en af mine høretelefoner?
Ofte når vores kunder oplever dette problem, skyldes det ørevoks. Ørevoks kan være utrolig svært at se i filteret, men kan godt fjernes. Vi har søgt længe på kontoret, og fundet at den bedste løsning når det har sat sig, er at bruge elefantsnot til at fjerne snavs m.m.
Der skal gerne presses lidt til med elefantsnottet, således at det får bevæget sig ind i de små huller i filteret. Gentag gerne en 5 gange, og så burde den være løst. Hvis du oplever at lyden kun delvist kommer tilbage, kan du fortsætte et par gange indtil den er helt tilbage.
Hvis det mod forventning ikke skulle hjælpe, så kan du med fordel bestille vores cleaning tool.