WAVELL PRO
Ofte stillede spørgsmål
Dette er en samling af de oftest stillede spørgsmål angående Wavell PRO
Hvis du mod forventning ikke finder det svar du søger, så send endelig en besked via kontaktformularen herunder.
Specifikationer
LYD
Følsomhed
96dB ± 2 dB
Frekvens
20-20000HZ
Formater
aptX / AAC / SBC
Impedans
32Ω
GENERELT
Bluetooth-navn
Wavell PRO
Rækkevidde
10 meter
Interface høretelefoner
Touch
Interface etui
Funktionsknap
BATTERI
Høretelefoner:
Afspilningstid
7+ timer
Etui:
Antal opladninger af PRO
2 gange
Oplader input
USB-C
TEKNOLOGI
Chipset
Qualcomm QCC 5141
Bluetooth version:
Bluetooth 5.2
Støjreduktion
Hybrid ANC (4 ANC mikrofoner)
Transparency: Ja
Multi connectivity: Ja
Auto detection: Ja
TrueWireless Mirroring™️: Ja
CvC 8.0 Echo cancellation and Noise suppression: Ja
Vejledning
QUICK START
1. Læg dine Wavells i etuiet
2. Vent i ca.2 sekunder (indtil indikatoren har lyst)
3. Tag dine Wavells op ad etuiet.
4. Opret forbindelse til ”Wavell PRO” under dine bluetooth indstillinger.
5. Afspil musik og nyd dine nye Wavell PRO.
OPLADNING
Der er muligt at oplade Wavell PRO på to måder:
1. Via USB-C opladerkabel som sættes i USB-C indgangen i etuiet.
2. Via trådløs opladning, hvor coil'en (spolen) er placeret nederst i etuiet, hvilket betyder den skal stå oprejst(med låget øverst). Når etuiet dertil bliver sat på en trådløs oplader, vil den oplade trådløst.
Fælles for opladningsmetoderne er at lysindikatoren på forsiden vil begynde at lyse.
GENDANNELSE
1 Åben Bluetooth indstillinger på din enhed og “glem” høretelefonerne
2 Fjern parringen på de enheder hvortil høretelefonen er forbundet.
3 Hold knappen på etuiet inde i 10 sekunder
4 Når indikatorlyset på høretelefonerne blinker rødt og blåt, er høretelefonerne gendannet og klar til blive tilsluttet igen.
Har du nogle spørgsmål?
KONTAKT OS
Leder du efter svar på et simpelt spørgsmål?
Hurtige spørgsmål og svar
Hvor lang tid tager leveringen?
Vi sender alle hverdage med GLS. Hvis du bestiller før kl. 15:00, vil din pakke blive afsendt samme dag, og du kan forvente levering dagen efter ved mindre andet er oplyst.
Jeg er i tvivl om hvilken høretelefon jeg skal vælge?
Hvis du har de mindste til vores produkter, er du altid velkommen til at kontakte os på info@wavell.dk
Du kan også sammenligne vores høretelefoner her.
Hvordan fungerer jeres 30 dages tilfredshedsgaranti?
Vores 30 dages tilfredshedsgaranti giver dig muligheden for, at prøve vores produkter i op til 30 dage. For at din tilfredshedsgaranti er gældende, skal du levere alt tilbage du har modtaget fra os i original/god stand.
De 30 dage starter fra den dag du afhenter pakken.
Hvor kan jeg downloade jeres app?
Du kan downloade vores App via App Store eller Google Store. Download den her.
Mine høretelefoner vil ikke forbinde til appen?
Hvis du oplever at en af vores modeller, som er kompatibel med vores Wavell Connect app, ikke forbinder automatisk til appen, og blot står og tænker, skyldes det at høretelefonerne er i dvale tilstand. Alt du skal gøre for at "vække" dem er, at trykke 2-4 gange på enten den højre eller venstre høretelefon. Så forbinder de automatisk med det samme igen.
Kan jeres høretelefoner og højttalere bruges med alle enheder?
Ja, alle vores lydprodukter kan forbindes med alle enheder via Bluetooth.
Jeg har udfordringer med et produkt?
Hvis du oplever udfordringer med et produkt købt hos os, skal du enten kontakte os på info@wavell.dk eller se om du kan finde en løsning via vores produkt support side. Se her.
Lyden er blevet lavere i en af mine høretelefoner?
Ofte når vores kunder oplever dette problem, skyldes det ørevoks. Ørevoks kan være utrolig svært at se i filteret, men kan godt fjernes. Vi har søgt længe på kontoret, og fundet at den bedste løsning når det har sat sig, er at bruge elefantsnot til at fjerne snavs m.m.
Der skal gerne presses lidt til med elefantsnottet, således at det får bevæget sig ind i de små huller i filteret. Gentag gerne en 5 gange, og så burde den være løst. Hvis du oplever at lyden kun delvist kommer tilbage, kan du fortsætte et par gange indtil den er helt tilbage.
Hvis det mod forventning ikke skulle hjælpe, så kan du med fordel bestille vores cleaning tool.