Kundeservice og lageransvarlig
Kundeservice og lageransvarlig hos Wavell og Robotstøvsugeren
Har du flair for kundeservice, hænderne godt skruet på og lyst til at tage ansvar for et lager? Så er det måske dig, vi leder efter!
Vi søger en alsidig og engageret medarbejder til en fuldtidsstilling, der kombinerer kundeservice med praktiske opgaver på vores lager. Du bliver en central del af driften i to spændende virksomheder – Wavell.dk, som sælger høretelefoner og lydprodukter, og Robotstøvsugeren.dk, hvor vi specialiserer os i robotstøvsugere.
Dine opgaver vil bl.a. være:
Kundeservice:
- Besvare kundehenvendelser via chat og e-mail
- Hjælpe vores kunder med fejl og spørgsmål
- Kontakte leverandører og samarbejdspartnere ifm. fejlsøgning og reklamationer
Lageransvarlig:
- Modtage, sende og organisere varer
- Holde orden og struktur på lageret
- Rengøring og vurdering af returvarer
- Reparationer af høretelefoner og robotstøvsugere
- Løse mindre tekniske udfordringer i vores lagersystem
Ad hoc-opgaver:
- Kan være alt fra content og tekstforfatning til oprydning og praktiske opgaver. Det vigtigste er, at du er fleksibel og klar på at tage fat, hvor det er nødvendigt.
Vi forestiller os, at du:
- Trives med skriftlig kundekontakt (og kan evt. tage et opkald ved nødvendighed)
- Er løsningsorienteret og ikke bange for fysisk arbejde
- Har interesse for teknik og forstår elektronik intuitivt
- Er nysgerrig og har lyst til at lære mere om vores produkter
Om os:
Wavell.dk og Robotstøvsugeren.dk er direct-to-consumer forhandlere af hhv. Lydprodukter og robotstøvusgere. Hos os er der højt til loftet, frihed under ansvar og mulighed for at udvikle dig – både fagligt og personligt. Du bliver en del af et lille, ungt team, hvor vi hjælper hinanden og arbejder med både kvalitet og godt humør.
Praktisk info:
Arbejdstid: Fuldtid
Arbejdssted: Silkeborgvej 41b, 8000 Aarhus C (Elmegårdsvej 12, Hasselager fra 01/10-2025)
Start: Hurtigst muligt (Vi forestiller os 01/08)
Ansøgning: Send CV og evt. kort ansøgning til karriere@wavell.dk
Ansøgningsfrist: Vi afholder samtaler løbende
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at skrive til Casper på chc@wavell.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!
Leder du efter svar på et simpelt spørgsmål?
Hurtige spørgsmål og svar
Hvor lang tid tager leveringen?
Vi sender alle hverdage med GLS. Hvis du bestiller før kl. 15:00, vil din pakke blive afsendt samme dag, og du kan forvente levering dagen efter ved mindre andet er oplyst.
Jeg er i tvivl om hvilken høretelefon jeg skal vælge?
Hvis du har de mindste til vores produkter, er du altid velkommen til at kontakte os på info@wavell.dk
Du kan også sammenligne vores høretelefoner her.
Hvordan fungerer jeres 30 dages tilfredshedsgaranti?
Vores 30 dages tilfredshedsgaranti giver dig muligheden for, at prøve vores produkter i op til 30 dage. For at din tilfredshedsgaranti er gældende, skal du levere alt tilbage du har modtaget fra os i original/god stand.
De 30 dage starter fra den dag du afhenter pakken.
Hvor kan jeg downloade jeres app?
Du kan downloade vores App via App Store eller Google Store. Download den her.
Mine høretelefoner vil ikke forbinde til appen?
Hvis du oplever at en af vores modeller, som er kompatibel med vores Wavell Connect app, ikke forbinder automatisk til appen, og blot står og tænker, skyldes det at høretelefonerne er i dvale tilstand. Alt du skal gøre for at "vække" dem er, at trykke 2-4 gange på enten den højre eller venstre høretelefon. Så forbinder de automatisk med det samme igen.
Kan jeres høretelefoner og højttalere bruges med alle enheder?
Ja, alle vores lydprodukter kan forbindes med alle enheder via Bluetooth.
Jeg har udfordringer med et produkt?
Hvis du oplever udfordringer med et produkt købt hos os, skal du enten kontakte os på info@wavell.dk eller se om du kan finde en løsning via vores produkt support side. Se her.
Lyden er blevet lavere i en af mine høretelefoner?
Ofte når vores kunder oplever dette problem, skyldes det ørevoks. Ørevoks kan være utrolig svært at se i filteret, men kan godt fjernes. Vi har søgt længe på kontoret, og fundet at den bedste løsning når det har sat sig, er at bruge elefantsnot til at fjerne snavs m.m.
Der skal gerne presses lidt til med elefantsnottet, således at det får bevæget sig ind i de små huller i filteret. Gentag gerne en 5 gange, og så burde den være løst. Hvis du oplever at lyden kun delvist kommer tilbage, kan du fortsætte et par gange indtil den er helt tilbage.
Hvis det mod forventning ikke skulle hjælpe, så kan du med fordel bestille vores cleaning tool.