

Prøv vores høretelefoner risikofrit i op til 30 dage
Tilmeld dig Wavell Audio Club og få:
- 30 dages fuld tilfredshedsgaranti
- 10% rabat på din første ordre
30 dages fuld tilfredshedsgaranti
Hvad dækker det over?
Hos Wavell tror vi på at lyd er noget der skal opleves. Lyd er subjektivt og det samme er "menneskes øre." Alle er forskellige og af denne grund kan det være svært at finde lige præcis den høretelefon der passer til dig.
Derfor tilbyder vi hos Wavell 30 dages fuld tilfredshedsgaranti som medlem af Wavell Audio Club (nyhedsbrev):
- Prøv vores produkter i op til 30 dage, hvis ikke du kan lide det sender du blot retur.
- De 30 dage starter fra der hvor du afhenter pakken.
- Eneste vi kræver er at du beholder alt indpakning og passer godt på produktet i "prøveperioden"
Nemt ikke?
Tilmed dig Wavell Audio Club her
Du modtager din rabatkode m.m. inden for få minutter





Wavell 3 Pro
Oplev hverdagen uden forstyrrelser med Wavell 3 Pro. Disse øretelefoner er designet til at give dig en krystalklar lyd, uanset hvor du er. Med deres avancerede mikrofoner, udstyret med ENC og Wind Cavity-teknologi, kan du føre telefonsamtaler udendørs uden bekymringer – vinden forstyrrer ikke lydkvaliteten og kontant støj som biler bliver også filtret fra - Du skal blot aktivere "Blæsende" funktionen via vores app. Og med op til 40 dB aktiv støjreduktion, er du garanteret en af de mest stille lyttemiljøer, som in-ear høretelefoner kan tilbyde. Alt dette kan tilpasses præcis efter dine præferencer med Wavell Connect-appen, tilgængelig i App Store og Google Play.
Mulighed for afhentning hos Showroom Aarhus
Normalt klar inden for 2 timer

Wavell 3 Pro
Showroom Aarhus
Silkeborgvej 41b
(Gården)
8000 Aarhus
Danmark
Ofte stillede spørgsmål
At handle online kan nogle gange være lidt af en jungle. Her er andre kunders oftest stillede spørgsmål.
Hvor lang er leveringstiden?
Vi sender alle hverdage med PostNord. Leveringstiden er oftest 1-3 hverdage at efter tidspunkt for bestilling.
Kan man ringe til jer?
Som udgangspunkt nej. Vi forsøger at holde alt kommunikation via mail så vi har en komplet kundehistorik på alle samtaler. Dette gør vi for at tilbyde den bedste service. Du kan altid booke et opkald hvis ønsket.
Hvad koster fragten?
Vi tilbyder gratis levering på køb over 398 kr. til pakkeshop med PostNord. Øsnker du hjemmelevering, koster dette 39 kr.
Kan man annullere en ordre?
Såfremt du har lagt en ordre og den endnu ikke er blevet afsendt, kan du med fordel rette henvendelse til os på info@wavell.dk eller i vores live chat, for at få annulleret din ordre.
Jeg er i tvivl om høretelefonen passer mig?
Som nogle af de eneste på markedet, tilbyder vi 30 dages fuld tilfredshedsgaranti på alle vores produkter. Du har altså mulighed for at prøve høretelefonen selv i op til 30 dage.
Leder du efter svar på et simpelt spørgsmål?
Hurtige spørgsmål og svar
Hvor lang tid tager leveringen?
Vi sender alle hverdage med GLS. Hvis du bestiller før kl. 15:00, vil din pakke blive afsendt samme dag, og du kan forvente levering dagen efter ved mindre andet er oplyst.
Jeg er i tvivl om hvilken høretelefon jeg skal vælge?
Hvis du har de mindste til vores produkter, er du altid velkommen til at kontakte os på info@wavell.dk
Du kan også sammenligne vores høretelefoner her.
Hvordan fungerer jeres 30 dages tilfredshedsgaranti?
Vores 30 dages tilfredshedsgaranti giver dig muligheden for, at prøve vores produkter i op til 30 dage. For at din tilfredshedsgaranti er gældende, skal du levere alt tilbage du har modtaget fra os i original/god stand.
De 30 dage starter fra den dag du afhenter pakken.
Hvor kan jeg downloade jeres app?
Du kan downloade vores App via App Store eller Google Store. Download den her.
Mine høretelefoner vil ikke forbinde til appen?
Hvis du oplever at en af vores modeller, som er kompatibel med vores Wavell Connect app, ikke forbinder automatisk til appen, og blot står og tænker, skyldes det at høretelefonerne er i dvale tilstand. Alt du skal gøre for at "vække" dem er, at trykke 2-4 gange på enten den højre eller venstre høretelefon. Så forbinder de automatisk med det samme igen.
Kan jeres høretelefoner og højttalere bruges med alle enheder?
Ja, alle vores lydprodukter kan forbindes med alle enheder via Bluetooth.
Jeg har udfordringer med et produkt?
Hvis du oplever udfordringer med et produkt købt hos os, skal du enten kontakte os på info@wavell.dk eller se om du kan finde en løsning via vores produkt support side. Se her.
Lyden er blevet lavere i en af mine høretelefoner?
Ofte når vores kunder oplever dette problem, skyldes det ørevoks. Ørevoks kan være utrolig svært at se i filteret, men kan godt fjernes. Vi har søgt længe på kontoret, og fundet at den bedste løsning når det har sat sig, er at bruge elefantsnot til at fjerne snavs m.m.
Der skal gerne presses lidt til med elefantsnottet, således at det får bevæget sig ind i de små huller i filteret. Gentag gerne en 5 gange, og så burde den være løst. Hvis du oplever at lyden kun delvist kommer tilbage, kan du fortsætte et par gange indtil den er helt tilbage.
Hvis det mod forventning ikke skulle hjælpe, så kan du med fordel bestille vores cleaning tool.
Dansk kundeservice
Skriv endelig til os hvis du har de mindste spørgsmål. Vi svarer inden for 24 timer på mail: info@wavell.dk
Gratis fragt
Vi tilbyder gratis fragt på alle ordre over 398 kr. Vi sender samme dag ved bestilling før kl. 15:00 med GLS.
30 dages fuld tilfredshedsgaranti
Vi tilbyder 30 dages fuld tilfredshedsgaranti. Læs mere.
Sikker betaling
Vi er e-mærket, og tilbyder betaling igennem: Mobilepay, Visa, Viabill m.m.