Wavell 3 Light Sleep
Ofte stillede spørgsmål
Tusinde tak for at bruge Wavell 3 Light Sleep. Teknologi kan nogle gange godt drille, men det kan heldigvis oftes løses nemt og hurtigt.
Mine øretelefoner slukker ikke i opladningsetuiet, hvad gør jeg?
For at løse problemet med øretelefoner, der ikke automatisk slukker, når de placeres i etuiet, bør du først sikre, at etuiet har strøm. Derudover er der et par trin, du kan tage for at sikre kontakt mellem øretelefonernes dioder og etuiets stifter:
- Hvis silikoneovertrækket på øretelefonernes dioder strækker sig over kanten og dækker forbindelsespunkterne, skal du trække silikonen lidt ned, så den er på linje/ eller under overfladen med dioderne, og vigtigst af alt, sikre at den ikke dækker forbindelsespunkterne.
- Der kan også være snavs eller ørevoks på dioderne eller stifterne, som kan forhindre en god forbindelse. Forsøg venligst at rense disse med vores cleaning tool eller med en nål og en klud for at sikre, at forbindelsen er klar og uforstyrret.
Hvordan løser jeg problemet med ingen lyd eller varierende lydniveau?
For at løse dette problem, skal du først sikre, at lydniveauet (balance) er jævnt fordelt mellem høretelefonerne. Dette kan kontrolleres under "Balance" i din mobils lydindstillinger.
Hvis balancen er korrekt indstillet, men problemet fortsætter, kan årsagen være ophobning af ørevoks på filter over lydudgangen. Dette filter kan ses ved at fjerne eartippen fra høretelefonen. Hvis filteret fremstår beskidt, kan det rengøres forsigtigt med vores audio cleaning tool eller en fin nål og mikrofiberklud. Vær dog forsigtig, da filteret er skrøbeligt, og forkert håndtering kan beskadige det.
Jeg kan ikke forbinde til appen, hvad skal jeg gøre?
Wavell 3 Light Sleep er ikke kompatibel med Wavell Connect-appen, da denne model er designet til at være ekstremt kompakt. Derfor har der ikke været plads til at inkluderet en chip, der understøtter app-kontrol i disse høretelefoner.
Hvordan skifter jeg mellem forskellige parrede enheder?
For at skifte mellem enheder / forbinde til en ny enhed, så kan du bruge følgende metode:
Sluk for Bluetooth på den enhed, dine høretelefoner aktuelt er forbundet til. Dette vil få høretelefonerne til automatisk at søge efter og gå i parringstilstand med en ny enhed.
Jeg oplever problemer: Hvordan gendanner jeg enheden?
- Sørg for at fjerne forbindelsen (glem enhed) mellem dine høretelefoner og de enheder, de normalt er tilsluttet.
- Åbn etuiet, hvor du normalt opbevarer dine høretelefoner.
- Tag begge høretelefoner ud af etuiet og sørg for, at de ikke er forbundet til noget.
- Tryk på en af høretelefonerne to gange hurtigt og præcist.
- Høretelefonerne vil nu kortvarigt lyse op i et par sekunder. Hvis kun den ene høretelefoner lyser op, skal du trykke to gange på den anden, så den også gør det. Når begge høretelefonerne har lyst konstant, betyder det, at de er blevet gendannet
- Læg dem i etuiet og tag dem op igen
- Høretelefoner er nu gendannet. Prøv evt. igen hvis problemet ikke umiddelbart er løst første gang.
Jeg kan ikke finde min manual
Intet problem, du kan downloade en ny her
Jeg har mistet mit etui. Hvad gør jeg?
Øv! Du behøver ikke købe et helt nyt par. Du kan købe et etui her