Wavell 4 Signature
Ofte stillede spørgsmål
Tusinde tak for at bruge Wavell 4 Signature. Teknologi kan nogle gange godt drille, men det kan heldigvis oftes løses nemt og hurtigt.
Lyden er blevet lavere på den ene høretelefon?
Ofte når vores kunder oplever dette problem, skyldes det ørevoks. Ørevoks kan være utrolig svært at se i filteret, men kan godt fjernes. Vi har søgt længe på kontoret, og fundet at den bedste løsning når det har sat sig, er at bruge elefantsnot til at fjerne snavs m.m.
Der skal gerne presses lidt til mod elefantsnottet, således at det får bevæget sig ind i de små huller i filteret. Gentag gerne en 5 gange, og så burde den være løst. Hvis du oplever at lyden kun delvist kommer tilbage, kan du fortsætte et par gange indtil den er helt tilbage.
OBS. Filteret er skrøbeligt, så forsøg med omhu.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan forbinde til Wavell-appen?
- For at forbinde til Wavell-appen, skal du først sikre dig, at høretelefonerne er taget ud af etuiet, og at du er inde i appen. Det er vigtigt, at du giver appen tilladelse til at benytte Bluetooth, da forbindelsen ellers ikke kan etableres.
- Hvis din enhed allerede er forbundet til mobilen, men høretelefonerne ikke vil forbinde til appen, kan det være fordi høretelefonerne automatisk er gået i dvale for at spare på batteriet. Dette problem løses let ved at pause og derefter genstarte musikafspilningen (tryk på pause og afspil kort efter hinanden på høretelefonen). Dine høretelefoner bør herefter kunne forbinde uden problemer. Sørg for at være inde i appen.
Hvordan tilpasser jeg lyden eller equalizer-indstillingerne?
- For at tilpasse lyden på dine Wavell 4 Signature høretelefoner, kan du anvende vores dedikerede app, som du kan downloade her. Appen giver dig mulighed for at finjustere lydindstillingerne præcis, som du foretrækker det.
- Udover dette har de fleste musikapps også deres egen indbyggede equalizer (EQ), hvilket giver dig yderligere muligheder for at tilpasse lyden efter forskellige musikgenrer eller dine personlige præferencer. Du kan derfor skifte mellem forskellige lydprofiler direkte i den app, du bruger til at afspille musik
Hvordan skifter jeg mellem parrede enheder?
For at skifte mellem enheder / forbinde til en ny enhed, så er der to muligheder:
- Sluk for Bluetooth på den enhed, dine høretelefoner aktuelt er forbundet til. Dette vil få høretelefonerne til automatisk at søge efter og gå i parringstilstand med en ny enhed.
- Anvend multifunktionsknappen, som findes i selve opladningsetuiet. For at gøre dette, skal høretelefonerne være placeret i etuiet. Hold knappen inde i cirka 3 sekunder, indtil høretelefonernes lys skifter til hvidt, hvilket indikerer, at de er klar til at parre med en ny enhed.
Jeg kan ikke finde min manual
Leder du efter svar på et simpelt spørgsmål?
Hurtige spørgsmål og svar
Hvor lang tid tager leveringen?
Vi sender alle hverdage med GLS. Hvis du bestiller før kl. 15:00, vil din pakke blive afsendt samme dag, og du kan forvente levering dagen efter ved mindre andet er oplyst.
Jeg er i tvivl om hvilken høretelefon jeg skal vælge?
Hvis du har de mindste til vores produkter, er du altid velkommen til at kontakte os på info@wavell.dk
Du kan også sammenligne vores høretelefoner her.
Hvordan fungerer jeres 30 dages tilfredshedsgaranti?
Vores 30 dages tilfredshedsgaranti giver dig muligheden for, at prøve vores produkter i op til 30 dage. For at din tilfredshedsgaranti er gældende, skal du levere alt tilbage du har modtaget fra os i original/god stand.
De 30 dage starter fra den dag du afhenter pakken.
Hvor kan jeg downloade jeres app?
Du kan downloade vores App via App Store eller Google Store. Download den her.
Mine høretelefoner vil ikke forbinde til appen?
Hvis du oplever at en af vores modeller, som er kompatibel med vores Wavell Connect app, ikke forbinder automatisk til appen, og blot står og tænker, skyldes det at høretelefonerne er i dvale tilstand. Alt du skal gøre for at "vække" dem er, at trykke 2-4 gange på enten den højre eller venstre høretelefon. Så forbinder de automatisk med det samme igen.
Kan jeres høretelefoner og højttalere bruges med alle enheder?
Ja, alle vores lydprodukter kan forbindes med alle enheder via Bluetooth.
Jeg har udfordringer med et produkt?
Hvis du oplever udfordringer med et produkt købt hos os, skal du enten kontakte os på info@wavell.dk eller se om du kan finde en løsning via vores produkt support side. Se her.
Lyden er blevet lavere i en af mine høretelefoner?
Ofte når vores kunder oplever dette problem, skyldes det ørevoks. Ørevoks kan være utrolig svært at se i filteret, men kan godt fjernes. Vi har søgt længe på kontoret, og fundet at den bedste løsning når det har sat sig, er at bruge elefantsnot til at fjerne snavs m.m.
Der skal gerne presses lidt til med elefantsnottet, således at det får bevæget sig ind i de små huller i filteret. Gentag gerne en 5 gange, og så burde den være løst. Hvis du oplever at lyden kun delvist kommer tilbage, kan du fortsætte et par gange indtil den er helt tilbage.
Hvis det mod forventning ikke skulle hjælpe, så kan du med fordel bestille vores cleaning tool.